Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Ale otázka o baterii u TT 930 sem nepatří, tak patří do jiného vlákna. Zde je OT...A jen pro tvou informaci, mně odešla baterka ještě před koncem záruky a mílovi také...Takže 4 roky jsou oproti tomu celkem bonus, když se tento věk většinou bere jako životnost navigace...
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Nevíte někdo co znamená to označení v závorce, nikde se mi to nepodařilo najít....
díky
TomTom GO 1005 LIVE World (1CR0.001.12)
díky
TomTom GO 1005 LIVE World (1CR0.001.12)
TomTom GO LIVE 1005 World, 11.030.850259.74(0)(2527,30.1.2012) OS 824205, Europe v880.3808 (10/2011)
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Už jsem na to přišel, je to ID číslo výrobku dané výrobcem.
Jinak před chvilkou jsem si objednal 1005 live world, takže až se s ní trošku seznámým poreferuju, hodně jsem zvědavej na HD traffic "vojta66" mě svými příspevky přesvědčil, že to je dobrá volba
Jinak před chvilkou jsem si objednal 1005 live world, takže až se s ní trošku seznámým poreferuju, hodně jsem zvědavej na HD traffic "vojta66" mě svými příspevky přesvědčil, že to je dobrá volba
TomTom GO LIVE 1005 World, 11.030.850259.74(0)(2527,30.1.2012) OS 824205, Europe v880.3808 (10/2011)
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Podle sdělení tomtom by měl být od února ke stažení nový soft do via, který by měl řešit opravy map a možnost nákupu aktualizací radarů. Tak se nechme překvapit.
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Neříkali Vám soudruzi z Holandska, který vítězný únor měli na mysli? Navigaci Go 1005 jsem zakoupil v listopadu 2010 a už mi byl slibován únor 2011. Kdo ještě věří v únor 2012? Já NE!Sidonius1 píše:Podle sdělení tomtom by měl být od února ke stažení nový soft do via, který by měl řešit opravy map a možnost nákupu aktualizací radarů. Tak se nechme překvapit.
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Zdravím. Má nikdo nějakou vychytávku pr TT GO 1000 T. Pořídil jsem tento přístroj všechno frčí jak má. Po prvním připojení k My TomTom bezproblémové stažení nejnovější mapy.Jediné co postrádám, že při zadání navigování na BZ Veterináři není v celé ČR ani jeden.Ostatní BZ v pohodě.Ještě ta dvouletá záruka map týká se také radarů. Díky za případnou odpověď.
Škoda Fábia II kombi 1.2 TSI Beroun ,TT GO 1000,Mapa Europe 990.8306
- Jirásek
- Příspěvky: 2963
- Registrován: 25.11.2006, 15:31
- Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Ty veterináře bych zkontroloval pohledem na bz na mapě. Ono při zadávání Navigovat na BZ nabízí TT body v okolí, nikoliv v celé ČR. Nevím jistě, ale nabídka se pohybuje řádově do 20 - 30km. No a v okolí Berouna není v kategorii jediný veterinář.
TomTom GO 1005T;Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3; PC: Win7, Win8, Android
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 27.3.2012, 9:43
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
pripájam sa so skúsenosťami (chápem, že veľa +/- tu už bolo spomenutých...) z môjho pohľadu:
PLUSY:
+ vypracovanie tela TTčka;
+ magnetický držiak (skôr však len pri vkladaní tela do držiaku, vyberanie z držiaku mi príde dosť násilné);
+ HW (skutočne rýchle);
+ zvuk (a to platí jednak pre NavHlasy, zvuky a aj pre telefonovanie);
+ odozvy displeja
MÍNUSY
- absencia "itinerára" (ukladanie plánovaných trás);
- nepamätá si dopredu naplánovanú trasu;
- nemožnosť zadať rovnaké štartové aj cieľové miesto pre jednu plánovanú trasu (v prípade, že chcem plánovať aj návrat napr.);
- nepresnosť korekcie polohy (pri ceste po dvoch paralelných uliciach blízko seba neukazuje polohu vždy na tej správnej);
- samovoľné reštarty v prípade pripojenia kábla (nab+RDS/TMC)
- obmedzenie počtu bodov "Cestovať cez..." do plánovanej trasy (aktuálne mne osobne dovolí len 3 aj tie z nepochopiteľných príčin stráca aj keď som na trasu ešte ani nevyrazil)
- pre mňa osobne dosť necitlivý senzor na prepínanie denných a nočných farieb;
- za tú cenu by som v balení uvítal puzdro;
- Mapshare obmedzený len na vlastné úpravy (zatiaľ?);
- nemožnosť využiť hlasové ovládanie v jazykovej lokalizácii (alebo sa mi nepodarilo nájsť/zohnať CZ/SK počítačový hlas?);
- pri zobrazení karty info (i) SUMÁRU trasy dlho nabiehajú info o IQ routes, o radaroch a zo siete RDS/TMC, po jej opätovnom zobrazení sa akoby znovunačítavajú alebo sa nezobrazia vôbec;
- nemožnosť zadať adresu ako nový cieľ počas pohybu/navigovania (obsluha TT by odvádzala pozornosť vodiča? - chápem zámer správne?);
- MyTomTom - osobne to považujem za pomstu vývojára, ktorému oznámil TT, že budúci týždeň už nemusí prísť do práce...
Záverom: riaditeľa marketingu by som nechal do konca života jazdiť po Europe len podľa GO 1000/1005 or Via a to ešte aj so základným NC
PLUSY:
+ vypracovanie tela TTčka;
+ magnetický držiak (skôr však len pri vkladaní tela do držiaku, vyberanie z držiaku mi príde dosť násilné);
+ HW (skutočne rýchle);
+ zvuk (a to platí jednak pre NavHlasy, zvuky a aj pre telefonovanie);
+ odozvy displeja
MÍNUSY
- absencia "itinerára" (ukladanie plánovaných trás);
- nepamätá si dopredu naplánovanú trasu;
- nemožnosť zadať rovnaké štartové aj cieľové miesto pre jednu plánovanú trasu (v prípade, že chcem plánovať aj návrat napr.);
- nepresnosť korekcie polohy (pri ceste po dvoch paralelných uliciach blízko seba neukazuje polohu vždy na tej správnej);
- samovoľné reštarty v prípade pripojenia kábla (nab+RDS/TMC)
- obmedzenie počtu bodov "Cestovať cez..." do plánovanej trasy (aktuálne mne osobne dovolí len 3 aj tie z nepochopiteľných príčin stráca aj keď som na trasu ešte ani nevyrazil)
- pre mňa osobne dosť necitlivý senzor na prepínanie denných a nočných farieb;
- za tú cenu by som v balení uvítal puzdro;
- Mapshare obmedzený len na vlastné úpravy (zatiaľ?);
- nemožnosť využiť hlasové ovládanie v jazykovej lokalizácii (alebo sa mi nepodarilo nájsť/zohnať CZ/SK počítačový hlas?);
- pri zobrazení karty info (i) SUMÁRU trasy dlho nabiehajú info o IQ routes, o radaroch a zo siete RDS/TMC, po jej opätovnom zobrazení sa akoby znovunačítavajú alebo sa nezobrazia vôbec;
- nemožnosť zadať adresu ako nový cieľ počas pohybu/navigovania (obsluha TT by odvádzala pozornosť vodiča? - chápem zámer správne?);
- MyTomTom - osobne to považujem za pomstu vývojára, ktorému oznámil TT, že budúci týždeň už nemusí prísť do práce...
Záverom: riaditeľa marketingu by som nechal do konca života jazdiť po Europe len podľa GO 1000/1005 or Via a to ešte aj so základným NC
E66 + Sygic, GO1000 latest NC/maps
- vojta66
- Příspěvky: 766
- Registrován: 18.10.2006, 18:19
- Bydliště: Praha, matka měst
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Právě jsem stáhl nové navcore...viz podpis. Co nového netuším.
A že hoši od TomToma s novými navcore nešetří -během 2 týdnů už druhé....(asi stále chaozz s radary ve Francii nebo co)
MNO, TAKŽE VÝSLEDKEM JE TO, ŽE DNES MI PO CESTĚ Z PRAHY DO DVORA KRÁLOVÉ NAD LABEM VYSADILY SLUŽBY LIVE: SLUŽBY LIVE NEJSOU MOMENTÁLNĚ K DISPOZICI. ZKUSTE TO POZDĚJI ZNOVU.
Tento stav nastal cca v 9:30 ráno a trvá doteď, co už jsem zpět v Praze.
Tedy jestli je toto výsledkem nového navcore, tak to soudruzi z NL zahulili vskutku zodpovědně!!!
A že hoši od TomToma s novými navcore nešetří -během 2 týdnů už druhé....(asi stále chaozz s radary ve Francii nebo co)
MNO, TAKŽE VÝSLEDKEM JE TO, ŽE DNES MI PO CESTĚ Z PRAHY DO DVORA KRÁLOVÉ NAD LABEM VYSADILY SLUŽBY LIVE: SLUŽBY LIVE NEJSOU MOMENTÁLNĚ K DISPOZICI. ZKUSTE TO POZDĚJI ZNOVU.
Tento stav nastal cca v 9:30 ráno a trvá doteď, co už jsem zpět v Praze.
Tedy jestli je toto výsledkem nového navcore, tak to soudruzi z NL zahulili vskutku zodpovědně!!!
TomTom GO LIVE 1005 World, Navcore 12.071.1370596.74(0) (2092, 12.9.2013) OS 1344689, Mapa 'Europe' v935.5757,8/2014
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 27.3.2012, 9:43
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Mno každopádne po vydaní toho predchádzajúceho NC, ktorý sa týkal radarov vo Francúzku mi z ničoho nič nenabieha signál GPS, iba po resete a okrem toho ponúkam osekanú e-mailovú komunikáciu s TomTom helpdeskom:
(Čítať odspodu)
Odpoveď:
Navigace ukládá trasu jen po dobu cca 3. hod (přesný čas výrobce nespecifikuje).
Pokud odbočíte z naplánované trasy, navigace vypočítá novou trasu, ovšem nestane se to hned, ale po určité době.
Současná verze softwaru umožňuje zadání max. 3 průjezdných bodů. Bohužel nemáme informace, že by se toto omezení mělo do budoucna zrušit. Nemáme také zprávy aby v budoucnu bylo umožněno plánování trasy do cílového bodu, který je zároveň výchozím bodem.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat emailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem
Dariusz Wloczka
Otázka:
Ďakujem za odpoveď, ale Vami navrhované kroky, resp. postupy nepomohli. Všimol som si však, že zariadenie sa takto správa výhradne pri nastavení automatického vyhľadávania RDS/TMC a to vo chvíľach, keď zrejme dochádza k preľaďovaniu na inú frekvenciu ak už nemá k dispozícii počas jazdy info zo siete RDS/TMC. Pri zadaní konkrétnej frekvencie je všetko v poriadku. V súčasnosti je však na SK, kde zatiaľ zariadenie využívam funkcia RDS/TMC nedostupná, resp. bez údajov a tak Vami navrhovaný posledný krok reklamáciu zariadenia odkladám na neurčito.
Rád by som sa však ešte opýtal na funkcionalitu zariadenia, ktorá bola v predchádzajúcich modeloch štandardnou záležitosťou a vo všetkých navigačných zariadeniach, ktoré som kedy mal bola samozrejmosťou a to je:
- Ukladanie naplánovaných trás - (ani len trasu, ktorú naplánujem vopred si zariadenie na druhý deň po zapnutí nepamätá, nie to ešte, že by som mohol plánovať viacej trás a tie ukladať a neskôr využívať);
- Zákaz otáčania sa - táto možnosť je dnes štandardom a znamená, že pri prepočítavaní novej trasy, ak opustíte počas jazdy pôvodne plánovanú trasu, prepočíta zariadenie novú trasu bez toho aby navrhovalo otočenie sa - ak je to možné, samozrejme)
- Viac než 3 body "Cestovať cez..." na trase - v minulosti som nebol obmedzovaný zadávaním počtu bodov typu "Cestovať cez..." do plánovanej trasy a súčasná ponuka vo Vašom zariadení je značne obmedzujúca pri plánovaní trás.
- Možnosť určiť rovnaké miesto pre "Štart" a "Cieľ" - toto zariadenie túto možnosť nepodporuje a doterajšie mnou používané zariadenia (TOMTOM nevynímajúc) mali túto možnosť ako štandardnú funkcionalitu, využiteľnú pri tzv. "Circle routes" or HOME-SOMEWHERE-HOME
Plánuje TOMTOM v modelovej rade GO1000 uskutočniť zmeny, ktoré by spĺňali tieto požiadavky?
Celkovo som dosť prekvapený z obmedzených možností modelovej rady, ktorú som zakúpil (a to ako novú!).
Odpoveď
velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom. Jmenuji se Dariusz Wloczka a velice rád Vám pomohu.
Resetujte zařízení: zmáčkněte a držte tlačítko vypínače dokud navigace nezapne, trvá to cca 20 vteřin. Následně vyzkoušejte zařízení.
Obnovte nastavení od výrobce: v hlavní nabídce poklepejte Nastavení>Obnovit nastavení od výrobce (POZOR: Oblíbené položky budou odstraněny).
Pokud máte k dispozici jiný TMC přijímač, připojte ho a ověřte, zda navigace stále restartuje.
Jestliže, že reset nepomůže, nebo nemáte možnost otestovat zařízení s jiným přijímačem, bude nutné odeslat navigaci do servisního střediska. V takovém případě prosím o potvrzení, že se jedna o zařízení TC6430K01442. Obratem pro Vás vytvoříme servisní požadavek a objednáme svoz.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat emailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem
Dariusz Wloczka
Tým zákaznické podpory TomTom
OTÁZKA:
Dobrý deň vlastním TT GO 1000 s aktualizovaným NC. Pred aktualizáciou aj po aktualizácii dochádza k samovoľnému reštaru zariadenia a to počas navigovania ak je pripojený RDS/TMC kábel integrovaný v kábli na napájenie.
Môžete mi poradiť ako mám postupovať, aby nedochádzalo k samovoľnému reštartovaniu?
(Čítať odspodu)
Odpoveď:
Navigace ukládá trasu jen po dobu cca 3. hod (přesný čas výrobce nespecifikuje).
Pokud odbočíte z naplánované trasy, navigace vypočítá novou trasu, ovšem nestane se to hned, ale po určité době.
Současná verze softwaru umožňuje zadání max. 3 průjezdných bodů. Bohužel nemáme informace, že by se toto omezení mělo do budoucna zrušit. Nemáme také zprávy aby v budoucnu bylo umožněno plánování trasy do cílového bodu, který je zároveň výchozím bodem.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat emailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem
Dariusz Wloczka
Otázka:
Ďakujem za odpoveď, ale Vami navrhované kroky, resp. postupy nepomohli. Všimol som si však, že zariadenie sa takto správa výhradne pri nastavení automatického vyhľadávania RDS/TMC a to vo chvíľach, keď zrejme dochádza k preľaďovaniu na inú frekvenciu ak už nemá k dispozícii počas jazdy info zo siete RDS/TMC. Pri zadaní konkrétnej frekvencie je všetko v poriadku. V súčasnosti je však na SK, kde zatiaľ zariadenie využívam funkcia RDS/TMC nedostupná, resp. bez údajov a tak Vami navrhovaný posledný krok reklamáciu zariadenia odkladám na neurčito.
Rád by som sa však ešte opýtal na funkcionalitu zariadenia, ktorá bola v predchádzajúcich modeloch štandardnou záležitosťou a vo všetkých navigačných zariadeniach, ktoré som kedy mal bola samozrejmosťou a to je:
- Ukladanie naplánovaných trás - (ani len trasu, ktorú naplánujem vopred si zariadenie na druhý deň po zapnutí nepamätá, nie to ešte, že by som mohol plánovať viacej trás a tie ukladať a neskôr využívať);
- Zákaz otáčania sa - táto možnosť je dnes štandardom a znamená, že pri prepočítavaní novej trasy, ak opustíte počas jazdy pôvodne plánovanú trasu, prepočíta zariadenie novú trasu bez toho aby navrhovalo otočenie sa - ak je to možné, samozrejme)
- Viac než 3 body "Cestovať cez..." na trase - v minulosti som nebol obmedzovaný zadávaním počtu bodov typu "Cestovať cez..." do plánovanej trasy a súčasná ponuka vo Vašom zariadení je značne obmedzujúca pri plánovaní trás.
- Možnosť určiť rovnaké miesto pre "Štart" a "Cieľ" - toto zariadenie túto možnosť nepodporuje a doterajšie mnou používané zariadenia (TOMTOM nevynímajúc) mali túto možnosť ako štandardnú funkcionalitu, využiteľnú pri tzv. "Circle routes" or HOME-SOMEWHERE-HOME
Plánuje TOMTOM v modelovej rade GO1000 uskutočniť zmeny, ktoré by spĺňali tieto požiadavky?
Celkovo som dosť prekvapený z obmedzených možností modelovej rady, ktorú som zakúpil (a to ako novú!).
Odpoveď
velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom. Jmenuji se Dariusz Wloczka a velice rád Vám pomohu.
Resetujte zařízení: zmáčkněte a držte tlačítko vypínače dokud navigace nezapne, trvá to cca 20 vteřin. Následně vyzkoušejte zařízení.
Obnovte nastavení od výrobce: v hlavní nabídce poklepejte Nastavení>Obnovit nastavení od výrobce (POZOR: Oblíbené položky budou odstraněny).
Pokud máte k dispozici jiný TMC přijímač, připojte ho a ověřte, zda navigace stále restartuje.
Jestliže, že reset nepomůže, nebo nemáte možnost otestovat zařízení s jiným přijímačem, bude nutné odeslat navigaci do servisního střediska. V takovém případě prosím o potvrzení, že se jedna o zařízení TC6430K01442. Obratem pro Vás vytvoříme servisní požadavek a objednáme svoz.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat emailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem
Dariusz Wloczka
Tým zákaznické podpory TomTom
OTÁZKA:
Dobrý deň vlastním TT GO 1000 s aktualizovaným NC. Pred aktualizáciou aj po aktualizácii dochádza k samovoľnému reštaru zariadenia a to počas navigovania ak je pripojený RDS/TMC kábel integrovaný v kábli na napájenie.
Môžete mi poradiť ako mám postupovať, aby nedochádzalo k samovoľnému reštartovaniu?
E66 + Sygic, GO1000 latest NC/maps
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 27.3.2012, 9:43
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
HEH, a toto som našiel teraz na stránkach TomTomu http://uk.support.tomtom.com/app/answer ... l/a_id/386:
Some customers have been experiencing GPS positioning issues since 31st March. The issue is caused by a ‘leap year’ bug in the software of the GPS receiver provided by a third party.
Some customers have been experiencing GPS positioning issues since 31st March. The issue is caused by a ‘leap year’ bug in the software of the GPS receiver provided by a third party.
E66 + Sygic, GO1000 latest NC/maps
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
V popisu k novému NC psali, že opravuje nějakou chybu v příjmu GPS. Tak nevím. Ale je fakt, že ty nový verze už začínaj chrlit jako mrkvosoft.
TomTom GO 1005T
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Mám tady problém :
TT 1005. Známému se nedařilo dostat body zájmu do navigace. Mně se to podařilo (přes program My TomTom), ale ačkoliv jsem postupoval správně (kontrola dle postupu Jiráska), tak se mi body nedaří zobrazit v navigaci. Tváří se, jako kdyby tam nebyly. Ale když připojím TT1005 k pc, tak mi program My TomTom píše, že tam body jsou....Nechápu...Potřeboval bych zaktivovta upozornění na radary a možnost navigování na ty body....Máte někdo nějaký nápad ???
TT 1005. Známému se nedařilo dostat body zájmu do navigace. Mně se to podařilo (přes program My TomTom), ale ačkoliv jsem postupoval správně (kontrola dle postupu Jiráska), tak se mi body nedaří zobrazit v navigaci. Tváří se, jako kdyby tam nebyly. Ale když připojím TT1005 k pc, tak mi program My TomTom píše, že tam body jsou....Nechápu...Potřeboval bych zaktivovta upozornění na radary a možnost navigování na ty body....Máte někdo nějaký nápad ???
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Gumajzi ty BZ do Go1005 snad jinak než MyTomTomem do navigace nejdou nahrát. Jediné co mě napadá, jestli dělal poslední povinnou aktualizaci NC na verzi 11.037.920860.74, byla tam uvedená podmínka provedení restartu (dlouhé podržení tlačítka, dokud navigace nezahraje). Jinak nevím, nikdy se mi to nestalo.
TomTom GO 1005T