Tak problém je vyřešen
Po týdnu dopisování s Františkem z podpory z TomTomu jsem dle instrukcí zprovoznil svou navigaci.
Bohužel, nevím já ani oni čím přesně to bylo způsobené. Dle vyjádření podpory to byl nějaký error v TTHome.
Vím, že pro mazáky tady ve fóru je to asi zbytečné psát jak jsme postupovali, ale třeba to někomu pomůže.
Postup poslaný z podpory jak přeinstalovat aplikaci:
!!! NEJDŘÍVE VYTVOŘTE ZÁLOHU POMOCÍ TOMTOM HOME !!!
1) prosím připojte tomtom k počítači
2) přes "Tento Počítač" jděte na výměnný disk "TomTom" a smažte všechny soubory!!! složky a jejich obsah však nemažte!!!
3) SLOŽKY zkopírujte na počítač, nejlépe přes total commander či jiný podobný program
4) naformátujte disk TomTom - Tento počítač a pravým kliknutím na vyměnný disk
5) spusťte TT Home a stáhněte aktualizace - do tomtomu nainstalujte aplikaci.
6) Vraťte složky zpět do tomtomu
Poté "bezpečně" odpojte TomTom od počítače.
To mi však ještě stále nepomohlo (v tu chvíli jsem měl úplně prázdnou krabičku s nápisem TomTom - pak se podařilo stáhnout aplikaci pomocí TT Home), tak jsme pokračovali:
Jestliže zařízení hlasí, že nebyli nalezeny žádné mapy v tom případě v zařízení aplikace nainstalovaná je,
v tom případě prosím pomocí TTHome - přidat hlasy atd... - položky na mém PC v seznamu naleznete mapy a po ťuknuti na "+" u příslušné mapy poté ťuknete na přidat a měla by se mapa do zařízení nainstalovat a vše by mělo být v pořádku.
No a navigace zase jede a jsem happy, že jí nemusím odsud někam složitě posílat.
Nebyly nalezeny žádné mapy! HELP, prosím
- Jirásek
- Příspěvky: 2963
- Registrován: 25.11.2006, 15:31
- Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nebyly nalezeny žádné mapy! HELP, prosím
TomTom GO 1005T;Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3; PC: Win7, Win8, Android