Go1000 baterie
Go1000 baterie
Mám asi půl roku starou navigaci a chci se zeptat když se mě navigace vybije a to celkem rychle za asi 14 dní nepoužívání to tom tom XXL vydržel třeba dva měsíce dám nabíjet tak vůbec nejde nahodit a to kolikrát i když je nabitá. Nahazuji ji a tlačítko nereaguje jen reaguje restart kde se na obrazovce točí jen kolečka které se za chvili zastaví a nic se neděje. Dělá to někomu také?
Re: Go1000 baterie
Mám podobnou zkušenost a zjistil jsem, že baterie vybitá není, ale že se takhle debilně jen uspí a pak se při zapnutí restartuje. Smysl sice nechápu, tak jí minimálně jednou týdně zapnu a je po problému.
TomTom GO 1005T
Re: Go1000 baterie
Přesně tak, dělá to když se dlouho nepoužívá. Už hned novou když jsem ji vytahnul z krabice, nešla zapnout. Mě to dokáže vytočit když ji rychle potřebuji a ono nic, to bych s ní nejraději šlehnul o zem. Myslel jsem že to časem vyřeší nějaká aktualizace a zatím nic.
Re: Go1000 baterie
Už mě to naštvalo a navigaci jsem reklamoval a už je to v pořádku
Re: Go1000 baterie
Co uvedli jako závadu a co vlastně měnili?
Mě to připadá spíš jako vlastnost pro ochranu před úplným vybitím, ne jako závada. Akumulátory LiIon a LiPol se nesmí vybíjet pod cca 2,5V na článek. Pokud se to stane, je na odpis (osobní zkušenost).
Mě to připadá spíš jako vlastnost pro ochranu před úplným vybitím, ne jako závada. Akumulátory LiIon a LiPol se nesmí vybíjet pod cca 2,5V na článek. Pokud se to stane, je na odpis (osobní zkušenost).
TomTom GO 1005T
Re: Go1000 baterie
Nevím co to je ale napsali mě tam ,,reimage,, a už je to v pohodě.
Když byla navigece déle jak 7-10 dní nepoužívaná nebo vybitá baterie tak navigace nešla ale i po připojení ani plném nabití zapnout.
Zapla se jen ta kolečka na monitoru ale dále se nic nedělo a musel jsem stále restartovat někdy i 30x a pak třeba naskočila. Hrozná otrava když jsem ji potřeboval a ona nešla zapnout
Když byla navigece déle jak 7-10 dní nepoužívaná nebo vybitá baterie tak navigace nešla ale i po připojení ani plném nabití zapnout.
Zapla se jen ta kolečka na monitoru ale dále se nic nedělo a musel jsem stále restartovat někdy i 30x a pak třeba naskočila. Hrozná otrava když jsem ji potřeboval a ona nešla zapnout
Re: Go1000 baterie
Nechci zakládat nové vlákno, problém s bateriií u GO LIVE 825.
NAvi je koupená jako nová vloni v květnu, má tedy +- pár dnů přesně 1 rok.
Po odpojení ze zdroje napájení /auto, USB port, vnější zdroj/ začne navi během několika minut /8-12/ hlásit, že baterie je téměř vybitá. VYdrží cca 20 min a pak se vypne.
Podotýkám, že navi byla na zdroji připojena v řádu hodin /celou noc/, takže by měla být plně nabitá.
Stav nevznikl "náhle" ale postupně, kdy doba provozu bez napájení do výskytu hlášky se postupně zkracuje.
Je to na reklamaci nebo mám smůlu a baterka mi po roce odešla a cvaknu si novou? A má smysl to řešit, jak dlouho bych byl bez navi?
Díky za názor.
NAvi je koupená jako nová vloni v květnu, má tedy +- pár dnů přesně 1 rok.
Po odpojení ze zdroje napájení /auto, USB port, vnější zdroj/ začne navi během několika minut /8-12/ hlásit, že baterie je téměř vybitá. VYdrží cca 20 min a pak se vypne.
Podotýkám, že navi byla na zdroji připojena v řádu hodin /celou noc/, takže by měla být plně nabitá.
Stav nevznikl "náhle" ale postupně, kdy doba provozu bez napájení do výskytu hlášky se postupně zkracuje.
Je to na reklamaci nebo mám smůlu a baterka mi po roce odešla a cvaknu si novou? A má smysl to řešit, jak dlouho bych byl bez navi?
Díky za názor.
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: Go1000 baterie
Je vidět, že se opakuje závada, která potkala mne, mílu a více lidí, kteří mají řadu x30...Po roce a něco, začala dělat baterka to samé, co tobě Tonny. Po odpojení od nabíjení 8-10 a vybito. Proběhla reklamace v záruční době, a vyměnili baterii. Dnes je u mne situace opět stejná, takže zanedlouho budu muset koupit novou baterii a vyměnit.
Poradím ti tak, jak jsem to řešil já. Zavolal jsem na linku TomTom (239000491), oni mi poradili postup, přijela kurýrní služba, odvezla, po 14 dnech přijela, přivezla opravenou a bylo to...Ale jak říkám, bylo to v záruční době..Zkus to, za zeptání nic nedáš...
Poradím ti tak, jak jsem to řešil já. Zavolal jsem na linku TomTom (239000491), oni mi poradili postup, přijela kurýrní služba, odvezla, po 14 dnech přijela, přivezla opravenou a bylo to...Ale jak říkám, bylo to v záruční době..Zkus to, za zeptání nic nedáš...
Re: Go1000 baterie
Díky, zkusím.
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: Go1000 baterie
Mám již šestým rokem TT910 a baterie je stále v dobré kondici. Vydrží 2 hodiny. Připomínám, že 910 má 20 Giga HDD, takže je energeticky náročnější než ostatní. Navigaci mám neustále připojenou na zdroji, takže plně nabitá. Znám mnoho majitelů-šuplíkářů, co tu navigaci vyndají jednou za rok, kdy jedou na dušičky a baterku mají v háji. Ale třeba jsem měl jen štěstí na kus.
TomTom 910 Go, 930 GO aplikace 9.465, Europe 905.4754
TyTN II Kaiser, Western_and_Central_Europe_v.8.55.xxxx
TyTN II Kaiser, Western_and_Central_Europe_v.8.55.xxxx
Re: Go1000 baterie
Vilíku, měl jsem TT One první řady, s baterkou nebyl problém, prodával jsem jí po dvou letech, baterka byla ok, pak jsem měl XXl, také první verze, baterka po třech letech byla pořád super.
Ale řada x30 měla s baterkou problémy, jak je vidět, tak je i jiná řada.
Toto uvádím jen proto, že Vilík chce vychvalovat řadu 910. Vilíku, Žigulík byl také dobrý auťák, ale v dnešní době "tak trochu" zastaralý....
Kdyby lidstvo uvažovalo tímto způsobem, tak jezdíme stále na koních, a svítíme petrolejkami, protože to bylo bezporuchové a stačilo to....
Holt pokrok nezastavíš, a nikdy se při pokroku bohužel nevyhneš chybám, či slepým uličkám...
A ještě jedna poznámka. Když budu mít Žigulíka v garáži a vyjedu s ním na "dušičky", tak mi také vydrží 30 let...
Ale pokud budu jezdit denně, tak mi tak dlouho vydržet nemůže...Stejné je to s telefony. Znám lidi, kteří stále používají Nokii 6210. Ale skoro netelefonují, a SMS tak maximálně přijmou. Mně vydrží mobil tak dva roky, a to za cca rok a něco musím vyměnit baterku, protože ho extrémně používám...A takhle mohu přistupovat ke všemu...
A navíc jsi asi měl kliku na výrobek, protože spoustu 910 jsem viděl, když jim odešel HDD, protože je klasicky mechanický, a otřesy a výkyvy teplot v autech se na něm časem podepíšou, ať člověk chce, nebo nechce. A omlouvám se za OT, protože jsme řešilijen co má uživatel dělat, když odchází baterie....
Děkuji...
Ale řada x30 měla s baterkou problémy, jak je vidět, tak je i jiná řada.
Toto uvádím jen proto, že Vilík chce vychvalovat řadu 910. Vilíku, Žigulík byl také dobrý auťák, ale v dnešní době "tak trochu" zastaralý....
Kdyby lidstvo uvažovalo tímto způsobem, tak jezdíme stále na koních, a svítíme petrolejkami, protože to bylo bezporuchové a stačilo to....
Holt pokrok nezastavíš, a nikdy se při pokroku bohužel nevyhneš chybám, či slepým uličkám...
A ještě jedna poznámka. Když budu mít Žigulíka v garáži a vyjedu s ním na "dušičky", tak mi také vydrží 30 let...
Ale pokud budu jezdit denně, tak mi tak dlouho vydržet nemůže...Stejné je to s telefony. Znám lidi, kteří stále používají Nokii 6210. Ale skoro netelefonují, a SMS tak maximálně přijmou. Mně vydrží mobil tak dva roky, a to za cca rok a něco musím vyměnit baterku, protože ho extrémně používám...A takhle mohu přistupovat ke všemu...
A navíc jsi asi měl kliku na výrobek, protože spoustu 910 jsem viděl, když jim odešel HDD, protože je klasicky mechanický, a otřesy a výkyvy teplot v autech se na něm časem podepíšou, ať člověk chce, nebo nechce. A omlouvám se za OT, protože jsme řešilijen co má uživatel dělat, když odchází baterie....
Děkuji...
Re: Go1000 baterie
No, že bych navi vytáhl jednou za rok a ležela v šuplíku????
To tedy spíš naopak - já si ale říkám , že jsem možná baterku vloni v létě "uvařil", když jsem navi asi 2x zapomněl v autě na slunci.
Každopádně se baterka chová úpně stejně jako v mé stařičké ONE Xl první generace - pod napájením je navi v pohodě, při výpadku se v rámci několika minut vypíná, ale v autě je plně použitelná.
Takže to asi nebudu řešit, protože navi mám v autě v podstatě trvale stejně jako kamerku.
To tedy spíš naopak - já si ale říkám , že jsem možná baterku vloni v létě "uvařil", když jsem navi asi 2x zapomněl v autě na slunci.
Každopádně se baterka chová úpně stejně jako v mé stařičké ONE Xl první generace - pod napájením je navi v pohodě, při výpadku se v rámci několika minut vypíná, ale v autě je plně použitelná.
Takže to asi nebudu řešit, protože navi mám v autě v podstatě trvale stejně jako kamerku.
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
- Scorpio_cz
- Příspěvky: 678
- Registrován: 5.6.2008, 19:21
Re: Go1000 baterie
S tím uvařením můžeš mít pravdu.
Někde jsem čelt něco podobného i pro vlastní akumulátor v autě.
Že třeba pokud se auto při dovolené na jihu u moře ocitne zaparkované třeba na 14 dní na sluníčku, aniž se s ním hýbe, a akumulátor se vlastně několikrát za sebou přehřeje a ochladí, tak to dopadne tak, že následující zimu jednoho silně mrazivého dne už auto nenastartuje, protože akumulátor exne - ale nezničil ho ten mráz, nýbrž přehřátí předtím v létě.
Sice je akumulátor v autě na jiném principu než baterie v navigacích, ale kdo ví jestli to nemůže chovat podobně
Někde jsem čelt něco podobného i pro vlastní akumulátor v autě.
Že třeba pokud se auto při dovolené na jihu u moře ocitne zaparkované třeba na 14 dní na sluníčku, aniž se s ním hýbe, a akumulátor se vlastně několikrát za sebou přehřeje a ochladí, tak to dopadne tak, že následující zimu jednoho silně mrazivého dne už auto nenastartuje, protože akumulátor exne - ale nezničil ho ten mráz, nýbrž přehřátí předtím v létě.
Sice je akumulátor v autě na jiném principu než baterie v navigacích, ale kdo ví jestli to nemůže chovat podobně
Re: Go1000 baterie
Asi se to může stát, takhle mi odešla baterka v jednom mobilu (pracovním). Svítilo na něj přes čelní sklo sluníčko vždy celý den, po celé léto, a po cca dvou měsících už nechtěla držet, mobil se vypínal, restartoval, zpomaloval. Po výměně baterky byl zase OK.....
Re: Go1000 baterie
Jseš vedle jak jedle. Naprosto stejně to mohu demonstrovat na telefonu v autě coby pager, na dalším telefonu Mobilním) který slouží doma jako tvz. základnový, atd. Životnost baterie se přímo odvíjí od zacházení s ní. Tím nezpochybňuji tvoji zkušenost s x30. Mimochodem nepochopil jsi co jsem napsal v příspěku. Zkus to ještě jednou.Gumajz píše: ....Toto uvádím jen proto, že Vilík chce vychvalovat řadu 910...
TomTom 910 Go, 930 GO aplikace 9.465, Europe 905.4754
TyTN II Kaiser, Western_and_Central_Europe_v.8.55.xxxx
TyTN II Kaiser, Western_and_Central_Europe_v.8.55.xxxx