Dotaz na nefunkčnost po aktualizaci NC

Vše o navigacích značky TomTom
Zamčeno
Vacekzl
Příspěvky: 2
Registrován: 13.2.2009, 0:47

Dotaz na nefunkčnost po aktualizaci NC

Příspěvek: # 45615Příspěvek Vacekzl

Přátelé TomTomáci
V pátek jsem si stáhl TomTomem nabízenou aktualizaci softwaru a následně jsem zjistil, že moje 930 nefachčí.... Nejde nastartovat, rozjede se okno butování s emblémem HD poté startovací obrázek, to třeba 10x dokola, ale zbytek se nerozběhne. Poradte so s tím... Děkuji Jiří Zlín
Uživatelský avatar
Jirásek
Příspěvky: 2963
Registrován: 25.11.2006, 15:31
Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na nefunkčnost

Příspěvek: # 45616Příspěvek Jirásek

Pokud je vše oficiální (žádný crack) doporučuji připojit navi k PC, vymazat obsah a nahrát zálohu vytvořenou před aktualizací. Doporučuji, pro jistotu, udělat předem i zálohu nefunkčního systému. To vše přímo přes správce souborů, nikoliv přes TT Home. Již se tu podobné problémy řešili mnohokrát, stačí trochu pohledat.
TomTom GO 1005T;Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3; PC: Win7, Win8, Android
Vacekzl
Příspěvky: 2
Registrován: 13.2.2009, 0:47

Re: Dotaz na nefunkčnost po aktualizaci NC

Příspěvek: # 45624Příspěvek Vacekzl

Dík, večír se do toho pustím
Zamčeno