Dnes jsem jel po dalnici domu a nejaky doslova s prominutim p*cus to otacel pres spojovaci pas. Bylo to fakt hnusny nebot jsem jel v levem pruhu. A tak me napadlo, ze by se tyhle podelany mista na dalnicich dali zalozit do POI a tojak do Nebezpecnych mist, tak i zvlast.
K cemu by to bylo dobre? Takove misto pro otaceni je videt az na posledni chvili, takhle by ridic mohl dat bacha dopredu.
Proc to neudelam sam? Bohuzel tolik po D1 a dalsich Deckach casto nejezdim,
Nebezpecna mista.
Nebezpecna mista.
YAKUMO Delta 300 GPS --->YAKUMO Delta X ---> MIO P550m ---> Mio Explora K70
TT 7 (do auta), SmartMaps (na kolo či pěšky), GCzII (Geocaching)
TT 7 (do auta), SmartMaps (na kolo či pěšky), GCzII (Geocaching)
Věřím ti, že to muselo být hnusné. Také se mě často stávají věci, že bych v první chvíli měl chuť toho dotyčného normálně odprásknout.
Ve věci POI se dá udělat všechno na co se člověk pořádně zaměří. Ale mělo by se dělat to, co má smysl. Jako nebezpečné místo můžeme označit celou D1, potom D2, D5..... A ode dneška také spojovací silnic mezi Holešovem a Zlínem . Ono nikdy nemůžeš tušit kde, co a kdo ti na silnici vyvede. Je to ještě horší než mobilní radary. Je tam obrovské množství míst kde někdo někoho třeba viděl a už to houká. To samé s tím tvým otáčejícím. Byl jeden a už nikdy se tam nikdo otáčet nebude.....
Nepřipadá mě to jako vhodné.
Ve věci POI se dá udělat všechno na co se člověk pořádně zaměří. Ale mělo by se dělat to, co má smysl. Jako nebezpečné místo můžeme označit celou D1, potom D2, D5..... A ode dneška také spojovací silnic mezi Holešovem a Zlínem . Ono nikdy nemůžeš tušit kde, co a kdo ti na silnici vyvede. Je to ještě horší než mobilní radary. Je tam obrovské množství míst kde někdo někoho třeba viděl a už to houká. To samé s tím tvým otáčejícím. Byl jeden a už nikdy se tam nikdo otáčet nebude.....
Nepřipadá mě to jako vhodné.
GARMIN nüvi 670
Asi mas svym zpusobem pravdu. To co se zda byt jednomu nezbytne, muze byt pro druheho zbytne.
Skoda ze TT5/6 uz neumi dat pod hotkeys zaznam pozice jak to umel TT3 tak se dali snimat POI za jizdy. To bych si to tam naflakal hned.
Jinak k tomu oznaceni cele dalnice na tom neco je. Jeste ten samy den, pro ta same jizde po dalnici jsem v odbocovacim pruhu narazil na dalsiho d*ebila, ktery zase pro zmenu couval po dalnici nebot prejel EXIT.
Ten "obracec" byl z Polska. Ten "vracec" byl z Blavy... to jen tak na dokresleni situace.
Skoda ze TT5/6 uz neumi dat pod hotkeys zaznam pozice jak to umel TT3 tak se dali snimat POI za jizdy. To bych si to tam naflakal hned.
Jinak k tomu oznaceni cele dalnice na tom neco je. Jeste ten samy den, pro ta same jizde po dalnici jsem v odbocovacim pruhu narazil na dalsiho d*ebila, ktery zase pro zmenu couval po dalnici nebot prejel EXIT.
Ten "obracec" byl z Polska. Ten "vracec" byl z Blavy... to jen tak na dokresleni situace.
YAKUMO Delta 300 GPS --->YAKUMO Delta X ---> MIO P550m ---> Mio Explora K70
TT 7 (do auta), SmartMaps (na kolo či pěšky), GCzII (Geocaching)
TT 7 (do auta), SmartMaps (na kolo či pěšky), GCzII (Geocaching)
neco podobnyho se mi stalo pred par lety, v racel jsem se v noci po D2 z Blavy, a nekde u Breclavi se se stejnym zpusobem otacel kamion, takze byly zablokovany vsechny ctyri pruhy na obou stranach dalnice.
Ono toto neni nebezpecne misto v tom pojeti jak ho chapu ja v kategorii Nebezpecna mista. V tvem i mem pripade slo o nebezpecne chovani idiota, ktere se muze objevit kdekoli, zatim co de Nebezpecnych mist se snazim davat mista ktera jsou nebezpecna porad i tehdy kdyz nikdo neporusuje predpisy.
Ono toto neni nebezpecne misto v tom pojeti jak ho chapu ja v kategorii Nebezpecna mista. V tvem i mem pripade slo o nebezpecne chovani idiota, ktere se muze objevit kdekoli, zatim co de Nebezpecnych mist se snazim davat mista ktera jsou nebezpecna porad i tehdy kdyz nikdo neporusuje predpisy.
TomTom 910