Odpověděli jiníTonny vlaksim píše:Proč to píšu?
Některé POI jsou z kategorie "MUSÍM MÍT POI KATEGORII ZA KAŽDOU CENU" - Jsou kategorie, které považuji až za absurdní, ale neberu právo autorům je zveřejnit. Jen snad, že by adminové mohli zavést kategorii POI pro soukromé účely - bylo navrhováno jinde ve foru.
Ohledně pojmenování tu už bylo docela rozsáhlá diskuze a vyšlo z toho následující. Sjednocují se názvy, aby podobné ketegorie začínaly stejně "CZ-cerpací xxx", "CZ-bankomaty xxx", a šlo je tedy snadno slučovat. Navíc vznikla myšlenka zobrazování do stromové struktury která dokonce je i ve stádiu vývoje, ale zatím to není hodotvé.Tonny vlaksim píše: Při té příležitosti bych se rád zeptal, má pojmenovávání nějakou logiku nebo je to jen na autorovi kategorie POI? Např. už jinde probírané kategorie TURISTICKÉ ZNÁMKY versus Hrady, zánky, rozhledny a podobě. Když nic jiného, tak dochází k duplicitě.
Proto žádám admIna o zrušení kategorie Skanzen, když jsem ji zakládal, tak kat. Tur. Známky nebyly, dnes je to duplicita.
V tomtom souhlasím s navigováním na skutečné místo z důvodů různých potřeb, k čemu je turistovi že je na parkovišti a ne na hradě který chtěl navštívit. Pokud přijedu k hradu a na první pohled nevím kde zaparkovat tak jsou možnosti, 1)Ještě jednou se pořádně rozhlídnu, většinou bývají parkoviště u hradů značený 2) v navigaci zadám najít parkoviště 3) zeptám se nějaké ho domorodce. Prostě navigace je pomocník.Tonny vlaksim píše: Stejně tak rozhodnutí, zda navigovat až na místo, nebo na nejvýhodnější, zpravidla nejbližší parkoviště. /Nedávno mne v Mělníku při snaze dostat se na Zámek táhla nav kaďe-tadě, ale všude byl zákaz vjezdu - za každou cenu mne chtěla dotáhnout na nádvoří zámku, přitom P na náměstí 200m odsud to ignorovalo/, takže pokud se jedná o POI pro AUTOnavigace, můj názor je, že navigovat na Parkoviště.
Také jsem zezačátku moc nechápal, ale správce kategorie napsal vyjádření a pochopil jsem. Ono rozdělení má svou logiku a různí lidé mají různé potřeby. Mám možnost si do té sloučené kategorie vybrat jenom ty čerpačky které potřebuji, na co jsou mi třeba čerpadla LPG když jezdím na benzín. Prostě výhodou je ta volnost. Naopak by pro někoho byl velký problém kdyby měl z jedné velké hromady všech čerpaček vybírat jenom nějaké konkrétní. Další důvod je že pokud má někdo zobrazeny benzínky na mapě tak se rapidně snižuje rychlost vykreslování v závislosti na počtu POI v OV2 souboru, takže někdo kdo chce jezdit jenom na Shellky tak si stáhne jenom ty, tím pádem je počet položek v souboru ov2 o honě menší. Prostě je více důvodů proč to mít rozdělené než na jedné hromadě.Tonny vlaksim píše: K duplicitě POI pro čerpačky - asi jsem nějak nepobral důvpdy, proč je tolik kategoriií. Přeci při plánování trasy se mne nav ptá na jméno nebo část jména POI. Pokud tedy zadám jinde v diskusi zmiňovaný SHELL, pak mi to najde pouze shellky. Alespoň takto mi to na TOM TOMU funguje. /Píšu zde proto, že původní tema je zamčeno/.
Na toto téma jsem se také už asi 3x rozčiloval ale zbytečně v tomtom souhlasím u každé kategorie má být nějaký popis co daná kategrie vlastně obsahuje za body. Často se stává že samotný název není vypovídající.Tonny vlaksim píše: Pojmenování POI je samostatnou kapitolou, Je skvělé si přečíst číslo Turistické známky a přitom nevědět, kde a o co se jedná. Stejně tak již zmiňovaná Ostatní čerpací stanice.