Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
Zdravím, mám takovej problém s TOMem 910. 6x jsem uplatnil reklamaci a UPSkou jsem poslal mého tom toma do servisu. jednou blbnul display, pak se nechtěl ani za nic nabíjet , jednou mě pěkně vyšplouch v Holansku, kde zamrznul, sám se vypínal - zapínal a pořád mě navigoval na poslední místo v Německu , Teď prostě si zamrzne, nereaguje na vypínač, pak sám naběhne a zas naskočí a začne natahovat sof. ten modrej pásek. Už mě fakt štve! Co mám udělat aby mě ho vyměnili? Poraďte: aa.trucks@seznam.cz
- Jirásek
- Příspěvky: 2963
- Registrován: 25.11.2006, 15:31
- Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
Pokud se nemýlím, máš možnost při tolika reklamacích odstoupit od kupní smlouvy a zařízení vrátit z důvodu nespolehlivosti a počtu reklamací. A požadovat vrácení peněz. Následně koupit novější model - za stejnou cenu, či levněji, koupíš lepší a novější zařízení.
Teda, pokud jsi to kupoval v ČR.
Teda, pokud jsi to kupoval v ČR.
TomTom GO 1005T;Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3; PC: Win7, Win8, Android
Re: Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
Jirásku,já mám pocit,že to musí být stejná závada...Pokud ho koupil tady,a nechtěli mu ho vyměnit,tak na sdružení pro ochranu spotřebitele.
Re: Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
3x stejná nebo 4x jiná...
Lidstvo vyhyne na vlastní blbost. Příspěvky některých uživatelů (nejen) na tomto fóru jsou toho jasným důkazem .
Re: Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
Já tušil,že to tak nějak je. Docente,ty jsi skoro dokonalý....
Re: Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
njn, k úplně dokonalosti mně chybí jen moje přílišná skromnost .Gumajz píše: Docente,ty jsi skoro dokonalý....
Lidstvo vyhyne na vlastní blbost. Příspěvky některých uživatelů (nejen) na tomto fóru jsou toho jasným důkazem .
Re: Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
Než jsi to napsal, tak já ty dva redundantní příspěvky odstranil.Jirásek píše:Gumajzi, já jsem sice již starší ročník, ale ještě jsem při vědomí. Nemusíš mi to psát 3x (slovy trřikrát)
Jinak pokud se nepletu, tak ty 3 - 4 reklamace a vrácení peněz platí jen v případě, že ten výrobek nebyl kupován na IČO, tam pak občanský zákoník samozřejmě neplatí (nevím o jaký případ jde tady)
Re: Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
Pardon,ale chybka nebyla u mne,já to odeslal jen jednou...........Přesto se omlouvám....
Re: Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
io 3x stejná nebo 4x rozdílná, ALE při 4té rozdílné nebo 3tí stejné opravě se musí vyžádat od servisu pouze vyjádření, že tam závada je a nenechat opravovat! Pokud se výrobek opraví a převezme opravený, vratit už nejde!!! Protože tím dotyčný souhlasil s opravou a ne vrácením $ nebo výměnou za nový kus. Pokud se jedná o IČO reklamace se řídí obchodním zákoníkem/dohodou mezi prodávajícím, což je ve většině případů výsledek - F*CK O*F!
Sygic Aura HTC