Stránka 1 z 1
Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
Napsal: 21.5.2008, 8:49
od Ttrucker
Zdravím, mám takovej problém s TOMem 910. 6x jsem uplatnil reklamaci a UPSkou jsem poslal mého tom toma do servisu. jednou blbnul display, pak se nechtěl ani za nic nabíjet , jednou mě pěkně vyšplouch v Holansku, kde zamrznul, sám se vypínal - zapínal a pořád mě navigoval na poslední místo v Německu
, Teď prostě si zamrzne, nereaguje na vypínač, pak sám naběhne a zas naskočí a začne natahovat sof. ten modrej pásek. Už mě fakt štve!
Co mám udělat aby mě ho vyměnili?
Poraďte:
aa.trucks@seznam.cz
Re: Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
Napsal: 21.5.2008, 8:56
od Jirásek
Pokud se nemýlím, máš možnost při tolika reklamacích odstoupit od kupní smlouvy a zařízení vrátit z důvodu nespolehlivosti a počtu reklamací. A požadovat vrácení peněz. Následně koupit novější model - za stejnou cenu, či levněji, koupíš lepší a novější zařízení.
Teda, pokud jsi to kupoval v ČR.
Re: Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
Napsal: 21.5.2008, 9:57
od Gumídek
Jirásku,já mám pocit,že to musí být stejná závada...Pokud ho koupil tady,a nechtěli mu ho vyměnit,tak na sdružení pro ochranu spotřebitele.
Re: Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
Napsal: 21.5.2008, 10:21
od Docent
3x stejná nebo 4x jiná...
Re: Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
Napsal: 21.5.2008, 10:50
od Gumídek
Já tušil,že to tak nějak je. Docente,ty jsi skoro dokonalý....
Re: Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
Napsal: 21.5.2008, 11:07
od Docent
Gumajz píše: Docente,ty jsi skoro dokonalý....
njn, k úplně dokonalosti mně chybí jen moje přílišná skromnost
.
Re: Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
Napsal: 21.5.2008, 11:08
od Henry
Jirásek píše:Gumajzi, já jsem sice již starší ročník, ale ještě jsem při vědomí. Nemusíš mi to psát 3x (slovy trřikrát)
Než jsi to napsal, tak já ty dva redundantní příspěvky odstranil.
Jinak pokud se nepletu, tak ty 3 - 4 reklamace a vrácení peněz platí jen v případě, že ten výrobek nebyl kupován na IČO, tam pak občanský zákoník samozřejmě neplatí (nevím o jaký případ jde tady)
Re: Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
Napsal: 21.5.2008, 11:11
od Gumídek
Pardon,ale chybka nebyla u mne,já to odeslal jen jednou...........Přesto se omlouvám....
Re: Co dělat, když můj TOM 910 už byl 6 x v NL na reklamaci?
Napsal: 23.5.2008, 18:52
od *MC*
io 3x stejná nebo 4x rozdílná, ALE při 4té rozdílné nebo 3tí stejné opravě se musí vyžádat od servisu pouze vyjádření, že tam závada je a nenechat opravovat! Pokud se výrobek opraví a převezme opravený, vratit už nejde!!! Protože tím dotyčný souhlasil s opravou a ne vrácením $ nebo výměnou za nový kus. Pokud se jedná o IČO reklamace se řídí obchodním zákoníkem/dohodou mezi prodávajícím, což je ve většině případů výsledek - F*CK O*F!