Jak udělat, aby upozornil na překročenou rychlost,

Vše o navigacích značky TomTom
janl
Příspěvky: 30
Registrován: 20.9.2007, 16:45
Kontaktovat uživatele:

Jak udělat, aby upozornil na překročenou rychlost,

Příspěvek: # 7815Příspěvek janl

Dobrý den.
Jsem úplný začátečník. A zajímalo by mi jestli je možný nahrát vlastní upozornění na (např. blížící se radar). V tom tomu bohužel nic Miroslav neřekne - stačilo by třeba, aby řekl radar. A celkově. např. na mojí oblíbenou benzínovou pumpu - třeba zase - benzínka....
Dále by mi zajímalo jestli je možné taky, aby mi tom tom informoval o překročení povolené rychlosti. Už jsem našel, že si mohu definovat třeba rychlost 130 km/h , aby při ní vypnul displej. Ale při cestě na tom toma přeci pořád nekoukám a zdálo by se mi praktické, aby třeba zapípal či promluvil při překročení rychlosti.
Jinak mám tom tom nainstalovaný v mobilním tel.
Předem děkuji za odpověď.
vilik
Příspěvky: 600
Registrován: 29.11.2006, 16:26
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak udělat, aby upozornil na překročenou rychlost,

Příspěvek: # 7817Příspěvek vilik

Vždyť tenhle web je přesně o tom, na co se ptáš. Pročti si to tady a budeš mít jasno. :zamysl:
TomTom 910 Go, 930 GO aplikace 9.465, Europe 905.4754
TyTN II Kaiser, Western_and_Central_Europe_v.8.55.xxxx
janl
Příspěvky: 30
Registrován: 20.9.2007, 16:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak udělat, aby upozornil na překročenou rychlost,

Příspěvek: # 7819Příspěvek janl

No jo, to, že si tam můžu nahrát svůj hlas a ten mi vysloví když se budu k poi blížit, už jsem vykoumal. Ale ještě pořád, nevím jak udělat, aby mi to při překročení rychlosti něco řeklo - upozornilo. Alespoň tohle nemužu nějak najít.
Uživatelský avatar
Jirásek
Příspěvky: 2963
Registrován: 25.11.2006, 15:31
Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak udělat, aby upozornil na překročenou rychlost,

Příspěvek: # 7821Příspěvek Jirásek