Stránka 1 z 1

Žádost o pomoc s 2x nepřístupnou mapou

Napsal: 26.3.2012, 2:10
od henten
Ahoj všem. Mám dvě GO 750 a koupil jsem do nich nové mapy 870.3406. Vše fungovalo do aktualizace přez TTH. Od té doby obě hlásí, že tato mapa W and C E 335 nelze použít. Tak jsem zkoušel různě zálohovat, obnovovat, s kartou i bez, bez map s mapou tou i tamtou. Až jsem se do toho zamotal tak, že už nevím, která karta patří ke které. Výsledek je, že obě s původní mapou fungují. Aktualizace GO je v pohodě, ale při obnovování s tou i onou kartou, obě hlásí, že to není karta správná. V dobré víře, že využiju některý z autorizovaných servisů, jsem nakonec vzal za vděk telefonní podporou. Postup, který mi poradil jsem u jedné použil. Bez výsledku. Při pročítání různých příspěvků s všelijakými postupy a programy, dostává mé sebevědomí těžké rány. Proto prosím, můžete mi nějak pomoci? Děkuju Honza

Re: Žádost o pomoc s 2x nepřístupnou mapou

Napsal: 26.3.2012, 19:17
od Gebič
videl bych to na piratsky pristup... Pokud Ti to slo a po aktualizaci navcore ne, je to jasny... ::prav::

Re: Žádost o pomoc s 2x nepřístupnou mapou

Napsal: 26.3.2012, 19:49
od Gumídek
Když funguje mapa, a po aktualizaci Navcore přestane být pro zařízení viditelná, jedná se ze 100% o mapu, která není legální - je cracklá.....A zde ti s warezem nikdo neporadí....Jedině legální mapy...Do každého zařízení jednu....nelze je kopírovat, mapa se páruje se zařízením, a v jiném nejde použít...

Re: Žádost o pomoc s 2x nepřístupnou mapou

Napsal: 26.3.2012, 22:13
od henten
Ahoj a díky za odpovědi. Ty mapy jsem kupoval minulé léto v normální firmě, kde mi něco dělali s muzikou a k tomu prodávali navigace. Rozhodně to nebyla nějaká zahnojená garáž. Kupoval jsem je ofiko (aspoň doufám), někde v účtu bych našel i fakturu. Pro svou omezenost jsem chtěl instalaci od nich a následujicí den jsem si je hotové vyzvedl. Vážně si myslíte, že chyba nebude na mé straně i když jsem v zoufalství pomotal co zamotat šlo? Pokud jsou ty mapy "kreklý", je možné podle něčeho, třeba souboru to poznat. A jestli budou, nehrozí, že by mohly nějak poškodit navigace samotné? Dík za trpělivost.

Re: Žádost o pomoc s 2x nepřístupnou mapou

Napsal: 27.3.2012, 16:41
od Gumídek
Já ti řeknu, jak to dělám já. Já zákazníkům mapy kupuji také a instaluji do zařízení.
Nainstaluji mapu do zařízení. Poté udělám zálohu mapy a zálohu zařízení na dvd a toto dvd ode mne samozřejmě dostane zákazník pro případ jakékoliv události se zařízením. Firma, která toto neudělá, to jsou lemplové....Pak se stane to, co se stalo tobě a zákazník má smůlu....Samozřejmě také vytvořím zákazníkovi i účet na TTHome, aby si tu svou mapu mohl stáhnout do zařízení znovu, kdyby něco (i když má ode mne zálohu). Problém jev tom , že mapa je ke stažení ze stránek jen po dobu, než vyjde mapa nová...Pak už nelze. Proto dělám zákazníkovi tyto zálohy. Protože některým lidem stačí mapa třeba i na rok na dva, a nechtějí kupovat novu mapu, nebo kupovat roční aktualizaci map....
Jestliže nemáš fakturu, tak máš smůlu.....Stejně tak, když nemáš zálohu....

Re: Žádost o pomoc s 2x nepřístupnou mapou

Napsal: 27.3.2012, 16:50
od Gumídek
Dále také záleží na tom, kolik jsi platil za mapu a za instalaci do zařízení. Setkal jsem se už s tím, že i v kamenné prodejně nainstalovali zákazníkovi cracklou mapu. Na svou obhajobu mu pak řekli, že mu účtovali za mapu a instalaci 500. A že by mu z toho už mělo dojít, že mapa není oficiální. Ale to přece není argument. Protože účtovat peníze za kradenou (protože cracklá je kradená) mapu je podle mne prasárna....Potom totiž my ( já, firma Sunnysoft atd..), kteří to děláme oficiálně, jsme za blbce...Já totiž mapu zaplatím kartou oficiálně přes stránky TT, a uvedu mail klienta, takže klientovi přijde ne mail faktura od TT, kolik mapa stála. A já dám samozřejmě klientovi účet na mou práci s instalací, Takže i s reklamací není problém...A klient mi zaplatí cenu mapy a mou práci. Takže nemůže dojít k tomu, aby mapa byly nelegální, nehledě na to, že z 99 % je klient vedle mne, takže vidí, co s jeho zařízením dělám...Klienti, kteří mne již znají, mi navigace nechají a vyzvednou si je druhý den, nebo si je vyzvednu já a pak jim je zase doručím hotové...
Nedělám si reklamu, ale jen vysvětluji postup, aby jsi si mohl porovnat chování dvou firem...
Stačí toto jako vysvětlení ???
A k poškození navigace se vyjádřit nemohu, protože nevím, co s navigací dělali. Ale při oficiální mapě se nemůže stát, aby při aktualizaci NC přes stránky TT, aby mapa přestala fungovat...Ale také všem vždy říkáme, než začnete s navigací cokoliv vytvářet, udělejte si zálohu.....Brečet potom je stejné jako plakání nad rozlitým mlékem...