Dobrý den.
Moje dcera provedla nějakou aktualizaci navigace Tom Tom ONE XL podle návodu který zasílám níže a má prý tento problém.
Píše toto:
"K tomu ještě všechny aktulizace přes TomTom home, které byly k dispozici, proběhl i restart přes TomTom home, ale stejně to nepomohlo. Zapne se, proběhne výběr jazyka, nastavení kilometrů, hodin, ovládání (jakou rukou se bude ovládat obrazovka), dostaneme se až k výběru hlasu a na něm se to zasekne. Buď se vypne sama (a opět se sama zapne), nebo je třeba ji vypnout ručně, ale většinou to trvá a pak se sekne úplně na začátku, kdy se na displeji objeví nápis TomTom.
"
A zde je ten návod podle kterého postupovala:
Tak je to navigace TomTom XL, postup byl tento, dělala jsme ho dvakrát:
1. Připojte zařízení k počítači a přes 'Tento počítač' klikněte na vyměnitelný disk TomTom.
Na vyměnitelném disku prosím vyhledejte složku s mapou (pravděpodobně to bude Eastern Europe, Central and Eastern Europe nebo Western and Central Europe, označte ji a zkopírujte na volné místo ve Vašem počítači.
Pokud máte GO920, GO930 GO940 nebo GO950 nezapomeňte si také zkopírovat mapu Ameriky. Mapu ameriky zkopírujte stejně jako Vaši mapu evropy. Mapa ameriky se v navigace jmenuje north america. Po ukončení kopírování můžete pokračovat.
2. Pro naformátování disku si otevřete 'Tento počítač' a klikněte prosím pravým tlačítkem myši na vyměnitelný disk TomTom, vyberte 'NAFORMÁTOVAT' a následně formátovaní pomocí FAT 32. Klikněte na spustit. Systém windows Vám oznámí, že všechna data na disku budou odstraněna. Klikněte na Ano.
3. Dále prosím odstraňte složku 'Downloads' - otevřete DokumentyTomTomHomeDownloads (složku Downloads odstraňte také z Koše).
Pozn: Pokud nemáte TomTom Home nainstalovaný v počítači stáhnout jej můžete zde:
http://download.tomtom.com/sweet/applic ... latest.exe
4. Spusťte program 'TomTom Home' a klikněte na 'Aktualizuj (GO, One, XL, Start)', ukáže se 'Aplication for...' a ostatní položky, které je potřeba nainstalovat do zařízení.
5. Překopírujte složku s mapou uloženou na počítači (v bodu 1) zpět do zařízení přes 'Tento počítač' - vyměnitelný disk TomTom
(internal memory)
6. V posledním kroku bezpečne odpojte zařízení od počítače a vyzkoušejte zařízení. Nyní by mělo být vše v pořádku.
Nemohl by mi, prosím, někdo poradit jak tuto závadu odstranit?
Díky.