Kopírování mapy z SD karty ..!

Vše o navigacích značky TomTom
Odpovědět
wEnDy.cz
Příspěvky: 4
Registrován: 29.2.2008, 19:54

Kopírování mapy z SD karty ..!

Příspěvek: # 13108Příspěvek wEnDy.cz

Prosím pomoc! jsem úplný laik a mám koupenou od tomtomu sd kartu s mapami záp. evropy a chci si to zazálohovat..jenže jsem v tomhle směru úplný laik a nevím jak na to..obyčejně jsem celou tomtom kartu překopírovala na mojí sd, ale můj ONE XL kartu odmítá... prosím o návod, kterým bych to mohla i já udělat..děkuji moc.. :(
Uživatelský avatar
Jarda (J)
Příspěvky: 101
Registrován: 28.6.2007, 19:26
Bydliště: Brno - Bzenec
Kontaktovat uživatele:

Re: Kopírování mapy z SD karty ..!

Příspěvek: # 13123Příspěvek Jarda (J)

A jaký to máš druh SD karty, že ji TomTom odmítá ? Já to udělal následovně. Zformátoval jsem ve čtečce novou kartu. Připojil jsem toma k PC, uvnitř byla originál SD karta. Otevřel jsem "tento počítač" a vybral toma. Nyní jsem měl všechny jeho soubory jako na dlani. Vybereš všechno co tam je včetně všech adresářů a položek a překopíruješ do tebou zvoleného adresáře, nebo pokud máš připojenou čtečku s druhou ( novou ) SD kartou, tak třeba tam. Důležité je, aby jsi při kopírování viděl i tzv. skryté soubory. Poté Toma odpojíš a vypneš. Vyměníš SD kartu a znovu zapneš. A pokud to nebude fungovat, může být problém s kompatibilitou nové karty.
Navigace: TomTom GO Live 1005
www.jarduvsvet.cz
wEnDy.cz
Příspěvky: 4
Registrován: 29.2.2008, 19:54

Re: Kopírování mapy z SD karty ..!

Příspěvek: # 13151Příspěvek wEnDy.cz

tak to super :) zítra zkusím a jestli bude nějaký problém tak se ozvu :) ale předem moc díky.. máš to u mě :blee:
wEnDy.cz
Příspěvky: 4
Registrován: 29.2.2008, 19:54

Re: Kopírování mapy z SD karty ..!

Příspěvek: # 13155Příspěvek wEnDy.cz