fox50 píše:Napadají mě další možnosti
1) V tomto případě pomůže ScanDisk. - NAŠEL CHYBY - a ušetřil 5 MB!! pro další neznalé čtenáře - Start - Spustit - chkdsk [jmenodisku:]. Ale pořád mi chybí 45MB prostoru...
2) ...tak by s velikostí za normálních okolností neměl být problém. - ta nová má přes 1.9 GB. Proto tam nevejde, já mám 1.8GB volného místa
4) Nemáte v navigaci nějaká skryté soubory? Kolik ukazuje volného místa? - viz odpověď 1 i 2...
A) Mám podobný problém při připojivání RDS-TMC, kam jste posílal reklamaci? Na prodejce nebo přímo na výrobce? Jakou verzi RDS přijímače nyní máte? 4v00.xx.xx. - Prodejce mě odkázal na výrobce... Že by dělal to samé a zporostředkovaně. Postup v době globalizace ale na palici
:
1. Nejprve musíte mít předem založen účet na webu TomTom.
2. Zavolat na Hlep Line TomTom dle jejich stránek. Tam si slovák vyslechne problém a pokud uzná za vhodné reklamovat, tak Vám založí reklamační Call číslo a zaeviduje požadavek na UPS dodávku dílu.
3. Vy si zavoláte na UPS ČR a domluvíte se, kdy a kde si to mají vyzvednout (podle adresy v registraci na WEBu.)
4. Mezitím si z internetu sám vytisknete štítek na UPS balíček.
5. Do týdne Vám pak pošlou ty 2 metry drátu zpátky z Holandské centrály nové...
Verzi přijímače mám i měl jsem - 4V00.013. Podle mě nikdo nic nezkoumal, ověřili si podle faktury, že mám právo reklamovat, hodili to do koše a poslali mi novou anténu.