neúspěšný nákup map

Vše o navigacích značky TomTom
Odpovědět
Uživatelský avatar
100po
Příspěvky: 2
Registrován: 14.2.2019, 9:30
Bydliště: Humpolec

neúspěšný nákup map

Příspěvek: # 57495Příspěvek 100po

Zdravím Vás kolegové.

Chtěl bych Vás poprosit o radu.

Koupil jsem z inzerce starší, použitou navigaci TomTom XL IQ Routes bez slotu na karty, pouze s vnitřní pamětí 2 GB.

Na tento zabudovaný, čistý, zformátovaný disk jsem pomocí programu TomTom HOME nahrál jedinou nabídnutou aktualizaci o velikosti 13,4 MB, obsahující aplikaci ve verzi 9.541 (zřejmě tedy navcore) + 14 symbolů (obrázků) aut + 1 symbol (obrázek) při vypínání navigace.

Žádnou další aktualizaci mi to už nenabízí.

A nyní ty dvoje trable, se kterými si nevím rady ani po týdenním pročítání fóra a všemožném zkoušení po večerech.

1/Při zapnutí naskočí červená obrazovka s varováním: k aktuálnímu jazyku nelze použít žádný z dostupných hlasů - neuslyšíte žádné mluvené pokyny.

2/Druhý mnohem vážnější a u navigace zásadní problém je, že nelze přes aplikaci TomTom HOME zakoupit mapy, neboť tlačítko "nákup map" je pošedivělé = neaktivní.

Můžete mi prosím poradit jak tam tedy doplnit český hlas a mapu (ČR + sousední státy)? Předem Vám děkuji za pomoc.
Uživatelský avatar
Szantus
Příspěvky: 30
Registrován: 29.1.2008, 21:01
Bydliště: Nedaleko Lipnice nad Sázavou

Re: neúspěšný nákup map

Příspěvek: # 57515Příspěvek Szantus

K tomuto modelu již TomTom nenabízí nákup žadných map - jedině "šedá" zóna internetu... Hlas stačí dohrát taky z netu...
TomTom ONE (V.4), TomTom Go 610 a Garmin eTrex 30 se stále aktuálními podklady . . .
Uživatelský avatar
100po
Příspěvky: 2
Registrován: 14.2.2019, 9:30
Bydliště: Humpolec

Re: neúspěšný nákup map

Příspěvek: # 57517Příspěvek 100po

Tak je to skutečně tak, jak říká Szantus - díky za info.
Mám to potvrzeno i přes ofiko podporu TomTom.
Tenhle model už nemá oficiální podporu, což jsem před zakoupením staršího přístroje netušil.
Navi je nakonec softwarově celkově nová vč. map, ale řešení je mimo toto fórum.
Odpovědět