Na GO 630 mi nefunguje automatické přepínání denního a nočního profilu, světelný senzor nereaguje. V MENU mám přepínání samozřejmě povoleno. Setkali jste se již u GO 630 s tímto problémem ? V GO 630 je samozřejmě originální navcore, již jsem ho i reklamoval, ale v servisu mi jen přehráli FW (což dokionce píšou v tom univerzálním dopise, co asi posílají každému a co má místo každého českého znaku "_" a ani se nobtěžovali poté otestovat, že světelný senzor stále nereaguje ...
Prostě klasika - banda ignorantů co na zákazníka kašle.
GO 630 - světelný senzor
GO 630 - světelný senzor
Vlastimil
Re: GO 630 - světelný senzor
Já toto nepoužívám, jelikož mám od zadních sedadel zatmavená všchna zadní okna.. Když jsem to chtěl použít, stačilo aby ch otočil auto, slunce se ocitlo vzadu a navigace se přepla do nočního podsvětlení a viděl jsem kulový...Takže to nepoužívám a mám klid, stejně si to radši přepnu, když chci já...
Re: GO 630 - světelný senzor
Vyreklamovat znovu, pak ještě jednou a nechat si vrátit peníze.
Za vrácené peníze koupit jiný kus, když nejsou schopni výměnu udělat rovnou.
Já používám jenom automatické ztlumení jasu.
Noční/denní režim si přepínám ručně přes rychlou nabídku. Po městě jezdím s denním tématem i v noci.
Za vrácené peníze koupit jiný kus, když nejsou schopni výměnu udělat rovnou.
Já používám jenom automatické ztlumení jasu.
Noční/denní režim si přepínám ručně přes rychlou nabídku. Po městě jezdím s denním tématem i v noci.
TomTom Go920 app: 9.510 + 8GB SD + RDS-TMC 4V00.010.2
Mapa: Europe 930.5563
TomTom Home 2.9.7.3256
Škoda Octavia 4x4 1.8T, 110 KW
Mapa: Europe 930.5563
TomTom Home 2.9.7.3256
Škoda Octavia 4x4 1.8T, 110 KW
Re: GO 630 - světelný senzor
Ano, reklamoval jsem znovu, přišlo mi dnes:
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom. Jmenuji se Libor Navrátil a velice rád Vám pomohu.
...
Číslo Vašeho případu 110111-002589.
Bohužel se jedná o chybu v software. Z tohoto důvodu je reklamace zamítnuta. Společnost TomTom o této chybě ví a měla by být odstraněna v dalším upgradu navigace.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem,
Libor Navrátil
Tým zákaznické podpory TomTom
Netuším, zda neprofesionalita či lhaní je firemní strategii tomtom, nebo je p. Navrátil jen "hlásná trouba", která má za úkol zákazníka od další komunikace odradit jakýmkoliv způsobem. Vzhledem k tomu, že negramotnost se v naší zemi nevyskytuje již poměrně dlouho, možná pouze nerozumí psanému textu, jinak by takovou nesmyslnost o chybě software nemohl napsat.
Jestliže FW pro tento přístroj je od zakoupení stále stejný a neexistuje jiný a zároveň jsem v reklamaci jasně uvedl, že " na mém tomtom GO 630 přestalo cca před 14 dny fungovat přepínání na noční zobrazení", je zřejmé, že začátkem prosince ještě se stejným software přepůínání fungovalo. Rovněž tak v informaci o opravě bylo uvedeno pouze přehrání SW (opět stejného), vlastní světelné čidlo evidentně nikdo nekontroloval.
Vypadá to, že personalisté u tomtom při přijímání nechtějí maturitní vysvědčení či diplomy jak je to jinde běžní, ale podmínkou přijetí je lékařská zpráva, jinak opravdu netuším, co si o odpovědi p. Navrátila myslet.
Opět jsem znovu reklamoval, uvidíme co se bude dít dál. Ne že by ta funkce byla nějak moc použitelná (jak píše Gumajz), ale když po roce odešlo čidlo, může odejít i cokoliv dalšího.
Ve světle těchto zkušenností ale opravdu začínám chápat, co může vést některé k tomu, že za mapy odmítají platit...
Čas věnovaný dopisování s tomtom ohledně reklamace má pro mne již větší cenu, než cena map.
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom. Jmenuji se Libor Navrátil a velice rád Vám pomohu.
...
Číslo Vašeho případu 110111-002589.
Bohužel se jedná o chybu v software. Z tohoto důvodu je reklamace zamítnuta. Společnost TomTom o této chybě ví a měla by být odstraněna v dalším upgradu navigace.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem,
Libor Navrátil
Tým zákaznické podpory TomTom
Netuším, zda neprofesionalita či lhaní je firemní strategii tomtom, nebo je p. Navrátil jen "hlásná trouba", která má za úkol zákazníka od další komunikace odradit jakýmkoliv způsobem. Vzhledem k tomu, že negramotnost se v naší zemi nevyskytuje již poměrně dlouho, možná pouze nerozumí psanému textu, jinak by takovou nesmyslnost o chybě software nemohl napsat.
Jestliže FW pro tento přístroj je od zakoupení stále stejný a neexistuje jiný a zároveň jsem v reklamaci jasně uvedl, že " na mém tomtom GO 630 přestalo cca před 14 dny fungovat přepínání na noční zobrazení", je zřejmé, že začátkem prosince ještě se stejným software přepůínání fungovalo. Rovněž tak v informaci o opravě bylo uvedeno pouze přehrání SW (opět stejného), vlastní světelné čidlo evidentně nikdo nekontroloval.
Vypadá to, že personalisté u tomtom při přijímání nechtějí maturitní vysvědčení či diplomy jak je to jinde běžní, ale podmínkou přijetí je lékařská zpráva, jinak opravdu netuším, co si o odpovědi p. Navrátila myslet.
Opět jsem znovu reklamoval, uvidíme co se bude dít dál. Ne že by ta funkce byla nějak moc použitelná (jak píše Gumajz), ale když po roce odešlo čidlo, může odejít i cokoliv dalšího.
Ve světle těchto zkušenností ale opravdu začínám chápat, co může vést některé k tomu, že za mapy odmítají platit...
Čas věnovaný dopisování s tomtom ohledně reklamace má pro mne již větší cenu, než cena map.
Vlastimil