Vypnutí dálnic u N660
Napsal: 25.3.2008, 9:06
Nemám ani českou ani slovenskou dálniční známku. Když jsme jeli do Gyoru, použil jsem silnice 1. třídy. Na G N660 jsem vypnul dálnice a placené úseky. Do Břeclavi mě to vedlo z Brna směrem na Hodonín, takže jsem neposlechl a nanavigoval jsem se na "starou". Ovšem na křižovatce před Břeclaví mě Garmin nahnáněl zpátky na dálnici, v Bratislavě mě neupozornil na placené úseky dálnice, v Maďarsku mě hnal opět na dálnici.
Na "Zelený čtvrtek" jsem z Prahy vypnul dálnice a zadal průjezdný bod tak, abych se vyhnul ucpané D1 a Jihlavě. 660 mě navigovala po silnicích snad desátých tříd, ale ani jedna "jednička". Jedno pozitivum je to, že jsme na silnicích byli dfc. sami a pořád jeli. Spolujezdec ale konfrontoval 660 s podrobným autoatlasem, v některých případech garmin pěkně kecal a hnal mě někam jinam. A to až do okamžiku, než jsem opětovně zapojil dálnice. Pak mě pustil i na jedničky.
Po ČR jsem měl zapnutý Atlas7, do Maďarska NT Evropu a mám zapnuté nejrychlejší trasy. Tak by mě zajímalo, jestli je to u Garmina normální, že když vypnu dálnici, nepustí mě to ani na jedničku
Na "Zelený čtvrtek" jsem z Prahy vypnul dálnice a zadal průjezdný bod tak, abych se vyhnul ucpané D1 a Jihlavě. 660 mě navigovala po silnicích snad desátých tříd, ale ani jedna "jednička". Jedno pozitivum je to, že jsme na silnicích byli dfc. sami a pořád jeli. Spolujezdec ale konfrontoval 660 s podrobným autoatlasem, v některých případech garmin pěkně kecal a hnal mě někam jinam. A to až do okamžiku, než jsem opětovně zapojil dálnice. Pak mě pustil i na jedničky.
Po ČR jsem měl zapnutý Atlas7, do Maďarska NT Evropu a mám zapnuté nejrychlejší trasy. Tak by mě zajímalo, jestli je to u Garmina normální, že když vypnu dálnici, nepustí mě to ani na jedničku