2 (první a poslední) případy, kdy jsem se na tuhle bandu darmožroutů obrátil:
Restaurace hotelu v Jeseníkách, u stolu na polstrované židli majitelův špinavý pes. Na zdvořilý dotaz, jestli ten pes musí sedět na židli, byl drzý (majitel, ne pes

Internetový obchod sliboval zboží skladem do 3 dnů. Objednal jsem, zaplatil kartou (Gott sei Dank platba neprošla), načež mně volali, že zboží nemají a neví, kdy bude, pokud tedy vůbec bude. Vybral jsem si jiný typ (teď už jsem se nepokoušel platit), opět dle webu dostupný do 3 dnů, a stejná písnička. Napsal jsem provozovateli, ať uvedou informace na webu do souladu se skutečností, jinak že se obrátím na ČOI. Týden se nic nedělo, i obrátil jsem se na ČOI a poslal jsem jim screenshot, kde se u onoho zboží skvěly ony 3 dny dodání. Po měsíci jsem dostal odpověď, že e-shop se nedopustil žádného pochybení, protože v v době jejich kontroly bylo u onoho zboží uvedena dostupnost "Na dotaz". Dle těch dementů jsem si patrně onen screenshot vyrobil ve Fotošopu.
Tož asi takový je můj názor na (nejen) obchodní inspekci
