Stránka 1 z 3
Průjezdní profily - mosty
Napsal: 30.9.2007, 5:55
od Kofola
Výška tunelů nosnost mostů. Nemáte někdo něco podobného?
Re: Průjezdní profily
Napsal: 1.10.2007, 6:45
od Jirásek
V této souvislosti bych měl dotaz. Určitě by nemělo cenu zadávat všechny podjezdy, tunely a v případě nosnosti mosty. Jaká by měla být hranice průjezdnosti a tonáže. To znamená například u podjezdů zadávat kritické body o průjední výšce 3,5m a nižší a u mostů třeba 25t a nižší? Co je ta hraniční hodnota pro běžný provoz? Nadrozměrné náklady mají specializované firmy zmapované. Tady půjde hlavně o běžný nákladní provoz. Řidiči kamionů, podělte se co vás tíží.
Ono by šlo v podstatě o založení těchto kategorií s třeba 100 BZ, potom již doplňovat co kdo zmapuje. Mám zkušenost, založil jsem takto PARKOVIŠTĚ, nadatloval cca 100 BZ podle letecké mapy (vybral jsem větší města po celé republice) a o ostatní se velmi rychle postarali ochotní uživatelé.
Re: Průjezdní profily
Napsal: 2.10.2007, 21:16
od vrána
Mám dojem, že většina kamiónů dnes už poctivých 3,9m nedá. Ono se často hřeší na to, že tam bude nějaká rezerva, ale občas to pak skončí nepěknou ránou - viz třeba podjezd vršovického nádraží v Edenu v Praze. Pokud by se dělaly podjezdy, tak se přimlouvám za to, aby tam bylo cokoliv pod 4m.
Re: Průjezdní profily
Napsal: 5.10.2007, 16:24
od Jirásek
Dobře, to znamená podjezy pod 4m. A forma popisu?
O něco se pokouším, proto se ptám. Popis příklad:
3,35 m, zeleznicni viadukt, Mlada Boleslav, 259.
Pro zajímavost, jedná se o
http://www.mapy.cz/#x=134154304@y=13716 ... _147703681
Re: Průjezdní profily
Napsal: 5.10.2007, 20:40
od vrána
No mě to připadá dostačující. Ale jezdím akorát s osobákem, pokud jedu v nákladním, tak rozhodně ne jako řidič. Co má znamenat to 259? Nejlepší by bylo, kdyby TT při plánování trasy uměl brát na tohle zřetel, prostě by se dala nastavit minimální požadovaná výška a nosnost, ale jednak by to vyžadovalo úplnou databázi (aby na to byl spoleh) a jednak podporu od výrobce, kterej se s tím samozřejmě zabývat nebude.
Re: Průjezdní profily
Napsal: 5.10.2007, 20:48
od Jirásek
Vlaštovko, to číslo je číslo silnice. Ne vždy je podjezd v obci, tak pro alespoň částečnou identifikaci. Údaje tahám z papírové mapy - aby byl alespoň nějaký základ.
A ještě jedna věc - vhodný název této kategorie. Pracovně zatím Podjezdy_nízké, ale to není nic moc. Poradíte?
Re: Průjezdní profily
Napsal: 5.10.2007, 20:58
od vrána
Ten název mi připadá naprosto výstižný a dostačující. Co tam chceš lepšího vymyslet?
Btw. snad největší děs jsem potkal v Opavě, tam je ve městě na Englišově ulici železniční podjezd snad 2,7 nebo dokonce jen 2,4, už si to nepamatuji. Otlučenej a orvanej od taxikářských antén je jak samice. Klaustrofobik by tam tudy snad ani neprošel
. Tam má člověk blbej pocit i s osobákem...
Re: Průjezdní profily
Napsal: 6.10.2007, 17:20
od Jirásek
Tak jsem doklepal průjezní profily (dva dny práce - ufff). Informace jsem čerpal především z papírové mapy staré 2 roky. CZ-Podjezdy_nizke. Uvítám vaše korekce a doplnění.
Re: Průjezdní profily
Napsal: 6.10.2007, 22:17
od freewall
Přidám ti jeden, nabízel jsem ho do nebezpečných míst, byl odmítnut, že to není až takový problém - a je to co říkáš, vorvaný, protože je výška asi 2,40 nebo tak nějak. Mrknu se na to kolik je to přesně v pondělí a dám ti
Re: Průjezdní profily
Napsal: 7.10.2007, 9:27
od Jirásek
Tož chlapi - kategorie je venku. Jsou to především silnice I. třídy. Prosím hlavně kamioňáky, mrkněte se na to při svých cestách. A znovu upozorňuji, informace jsou čerpány z papírové mapy!
Chybí tam oblast severních Čech (Ústí, Děčín, Teplice, Most, Liberec a pod.). Tam je toho tolik, že jsem nebyl schopen to z papírové mapy dohledat na mapy.cz.
No a samozřejmě očekávám nové příspěvky do kategorie z oblastí které znáte.
Perlička: v té dokonalé mapě (jediné ve které byli uvedeny kritické podjezy) je i toto nesmyslné upozornění na výšku
1,41m ! TADY Podle toho by se jednalo o stokovou rouru
P.S. Přesunul jsem OT diskuzi o nebezpečných místech do správného vlákna.
Re: Průjezdní profily - mosty
Napsal: 7.10.2007, 18:25
od vrána
Chachá, ty s těmi "podjezy"
nedáš pokoj
.
Koukal jsem do toho zkusmo na místa, která znám a úplně tam chybí kritické místo v Táboře - tzv. Černé mosty na Budějovické ulici - ale to dodám pozdeji, momentálně se tam buduje nové mostní těleso a nikdo neví, jaká bude výsledná výška. Zatím alespoň opravím podjezd ve Strašnicích (ul. V korytech u tram. smyčky), tam je jen 3.7m a ne 3.8. Nedávno tam neslavně skončil kamión...
Re: Průjezdní profily - mosty
Napsal: 7.10.2007, 18:58
od vrána
Safra, mám dojem, že v těch Korytech je jinak i ten druhý podjezd, mohou tudy totiž projíždět kamiony do průmyslového areálu a do Lidlu, co tam je mezi těmi tratěmi. Tudy se tam taky minule dostal ten Hanzalík, ale zkusil vyjet na druhou stranu a tam to právě má jen 3.7m. Takže tam zůstal viset. Skoro bych se vsadil, že tam je minimálně 4.0m. Zkusím to nějak zjistit, i když bydlím poblíž, tak tudy obvykel nejezdím...
Koryta u Radošovické jsem odeslal k opravě.
Re: Průjezdní profily - mosty
Napsal: 21.10.2007, 11:52
od PedroKV
Ahoj, mluvil jsem o tom i s Jiráskem, můj názor je takový, že by bylo lepší vytvořit kategorie Podjezd-2,5m, Podjezd-2,6m až Podjezd-4,3m a každý by si mohl sloučit ty kategorie podjezdů, pod které se už nevejde. Ručně separovat z POI kategorie Podjezdy_nizke ty správné/špatné výšky mi přijde zbytečné, když to už tento server umí přes slučování. Co vy ostatní na to?
Re: Průjezdní profily - mosty
Napsal: 21.10.2007, 16:54
od vrána
To by také šlo. Nakonec to bude pakárna akorát pro Jiráska, až bude přehazovat naše špatně zařazené aktualizace
.
Re: Průjezdní profily - mosty
Napsal: 21.10.2007, 17:04
od Jirásek
Nechtěl jsem se do toho veřejně vměšovat, nejsem uživatelem této kategorie, pouze správcem.
Nejde o to to roztřídit. Spíše se mi nelíbí že vznikne 18 nových kategorií po pár bodech. A to nepovažuji za šťastné řešení. Domnívám se, že u této kategorie dojde po nějaké době ke stabilizaci (odhaduji na cca 400 podjezdech) a potom není problém, aby si každý uživatel upravil kategorii (vyházel BZ s výškou která ho již netrápí) v PoiEditu, nebo v Excelu. A Henry má dost jiných problémů, starostí a práce, než aby vyráběl skriptík na generování podle výšky (horní hranice).
Ale záleží především na Adminech.
EDIT 22.10.: Tak jsem si korespondoval s Herym. Návrh na rozdělení podjezdů do jednotlivých kategorií se adminům
vůbec, ale vůbec nezamlouvá. Tomuto návrhu nejsou vůbec nakloněni
. Každý ať si případně upraví kategorii dle svých potřeb.
Opět žádám především řidiče nákladních vozidel, dejte vědět o podjezdech které vás trápí a podělte se s ostatními.